مركزخدمات تخصصي ديسك و صفحه كلاچ خودرو: تالار گفتمان

 
http://powerclutch.ir/ :: نمايش موضوعات - رزومه و كارنامه كاري پاوركلاچ

رزومه و كارنامه كاري پاوركلاچ

 

ارسال موضوع جديد  پاسخ به اين موضوع   ارسال تشکر 

   http://powerclutch.ir/ صفحه اول انجمن -> پاوركلاچ و كاربران

نمايش موضوع قبلي :: نمايش موضوع بعدي  
نويسنده پيغام

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: دوشنبه، 6 شهريور ماه ، 1391 22:26:49    موضوع مطلب: رزومه و كارنامه كاري پاوركلاچ پاسخ همراه با اعلان

هموطناي عزيز: نظرات و پيشنهادات و انتقادات خود را در خصوص نحو عملكرد كاري ( پاوركلاچ ) را با كمال احترام اعلام بفرمائيد.

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo
تشکرهاي ثبت شده از ايجاد کننده تاپيک :
amirinline(چهارشنبه، 19 مهر ماه ، 1391 21:08:55), powerclutch(شنبه، 13 آبان ماه ، 1391 14:27:15), MUSTANG2010(چهارشنبه، 17 آبان ماه ، 1391 08:57:13), alvezz(شنبه، 20 دي ماه ، 1393 09:10:46), rasool(يكشنبه، 14 تير ماه ، 1394 09:26:32),  

amirinline
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
16 مهر ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 1
تشکر شده 2 بار در 1 پست


ارسالارسال شده در: چهارشنبه، 19 مهر ماه ، 1391 21:11:09    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

بنام خدا
با سلام و عرض ارادت خدمت استاد عزیز جناب آقای امیرخان و دیگر اساتید سایت پاور کلاچ، یادمه از قدیم میگفتند: تنها چیزی که در یاد همه آدمها میمونه ، یه خوبیه ، یه بدیه ،همه ما کمابیش خاطره ای از تعمیرات ماشین چه موفقیت آمیز و راضی و یا ناراضی داریم، مهم داشتن وجدان کاری و احساس مسئولیت کردن و داشتن مهارت کافی در کاری که انجام میدنه، من بعداز تجربه اتومبیل خودم و دیگر دوستان و همکارانی که به ایشان ( جناب امیرخان) معرفی کردم، همگی کمال رضایت از کیفیت کار و از احساس مسئولیت کاری و برخورد عالی ایشان و توضیحات کامل دادن سیستم کلاچ و عیوب آن به مشتری، راضی و خشنود هستیم که متاسفانه هیچ تعمیرکاری، نه درست میداند و نه درست عمل میکند ،که ایشان این خدمات مطلوب را به شما ارائه میدهد.
در پایان ضمن تشکر و آرزوی سلامتی،خواهان موفقیت روزافزون ایشان و توسعه گسترده تر کاری ایشان هستیم.
با تشکر پیرمرد سایت !

_________________
پیرمرد سایت.

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي
کاربرانی که برای این ارسال از amirinline تشکر کرده اند powerclutch

espero
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
13 آبان ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 1 بار در 1 پست

محل سكونت: شیراز

ارسالارسال شده در: شنبه، 13 آبان ماه ، 1391 10:26:36    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

سلام
به عنوان کسی که هم خودم و هم برادر و تعدادی از دوستانم از دیسک و صفحه تولیدی ایشان استفاده کردی و میکنیم
لازم دونستم اینجا اعلان کنم که خریداران جدید بهتر بتونن تصمیم بگیرن

هم من و هم برادر و دوستانم نحوه رانندگی ما با مردم عادی فرق داره و بیشتر فشار به ماشین میارم و همینطور به دیسک و صفحه هم بیشتر فشار میاد

جالب هست که این صفحه کلاچ تو فشار زیاد هم خوب جواب داده و اصلا در اثر گرم شدن کارایی خودش رو ازدست نمیده (رد نمکنه)

و این که الان بعد از یکسال و خورده ای استفاده هنوز کلاچ ماشین نرمیه خودش رو حفظ کرده که خیلی خیلی با ارزشه


ممنون از این که تو این آشفته بازار قیمتها رو معقول نگه داشتید و هنوز تونستید جنس با کیفیت رو در اختیار ما قرار بدید

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي
کاربرانی که برای این ارسال از espero تشکر کرده اند powerclutch

ayatonabi
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
14 آبان ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 1 بار در 1 پست


ارسالارسال شده در: يكشنبه، 14 آبان ماه ، 1391 14:11:21    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

با توجه به کاری که امیر آقا (پاور کلاچ) روی دو تا ماشینم (پراید و 206) انجام دادن و بیش از دو سال از این قضیه میگذره، هنوز مشکلی مشاهده نشده و هر کسی راجع به دیسک و صفحه از من نظر بخواد من امیر رو معرفی میکنم.

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي
کاربرانی که برای این ارسال از ayatonabi تشکر کرده اند powerclutch

hoomer
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
7 آذر ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 1 بار در 1 پست


ارسالارسال شده در: سه شنبه، 7 آذر ماه ، 1391 10:58:58    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

سلام دوستان من نزدیک به 8 ماه پیش رفتم پیش آقا امیر . نسبتا تو کاراری ماشین حساسم و هر میکانیکی رو قبول ندارم ولی واقعا میگم انصافا کار هم خودشون هم میکانیک خوب بود در نظر داشته باشید یه روز تعطیل که همه جا بستس امیر خان دنبال لوازم یدکی ماشین بود از اول کار ماشین تا اخرش هم ماشینو ول نکرد که مسئولیت پذیری ایشونه بعد از 8 ماه که با این کلاچ رفتم کلی تستس کلکل و پاور شیفت اینا هنوز پدال نرم و عکس العمل عالیه در صورتی که دیسک این ایساکویی ها برای من 2 ماهه کلی افت میکنه این بعد از 8 ماه هنوز خوبه خدای ایشون پسر خاله من نیست ولی دارن یه فعالیت اقتصادی خوب میکنن در ضمن بی شیله پیله هم هستن من اینا رو گفتم

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي
کاربرانی که برای این ارسال از hoomer تشکر کرده اند powerclutch

Atanloulou
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
18 آذر ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 1 بار در 1 پست


ارسالارسال شده در: شنبه، 18 آذر ماه ، 1391 11:45:20    موضوع مطلب: ارايه تجربه پاسخ همراه با اعلان

سلام
بعد از مدت بسيار زيادی كه با امير خان آشنا بودم و به خدماتشون اشراف داشتم و تنی چند از رفقا رو هم خدمتشون معرفی كرده بودم بالاخره نوبت خودم هم فرا رسيد و برای تعويض مجموعه كلاچ 206 تيپ5 رفتم پيششون.
اول اينكه علی رغم اينكه سختشون بود روز جمعه كه برای من بسيار مناسب تر بود وقتشون رو به من اختصاص دادن و هماهنگی لازم رو انجام دادن كه كار انجام بشه.
يه نكته مهم رو بايد اذعان كنم !
اونم اينكه حقيقتش بعيد ميدونستم داستان اينجوری باشه و تصورم چيز ديگه ای بود و نتيجه بسيار فراتر از چيزی بود كه من انتظار داشتم !!!
مطمئن بودم كه چيزی در حد كلاچ فابريك رو خواهم داشت + اينكه اخلاق و منش و تعهد كاری امير خان رو هم كنارش دارم و خيالم راحته ضمن اينكه هزينه هم كمتر خواهد بود
اما
چيزی كه در نهايت حاصل شد انجام تر و تميز و انصافاً بدون هيچ گونه اشكال كار بود مخصوصاً از نظر مكانيك و نصب كه بسيار نگران بودم هيچ مشكلی وجود نداشت و همكار امير خان بسيار مسلط و سريع كار رو انجام دادن و علی رغم اخلاقيات بسياری از مكانيكها كه حضور صاحب ماشين رو تحمل نميكنن ايشون براحتی با بودن من كنار اومدن و از تذكرات من و سرك كشيدن های من هم نارحت و عصبی نشدن و به قول معروف ترش نكردن !!!
در كنار ظريف كاريهايی مثل معلق نگه داشتن موتور با جرثقيل سقفی جهت جلوگيری از فشار به ساير دسته موتورها موقع باز بودن گيربكس (و دسته موتور مربوطه كه تنها اتصال موتور از سمت رانندس) و انجام كار بصورت يك ضرب و توسط يك نفر و تخليه واسكازين جهت جلوگيری از هزينه مجدد و شستشوی گيربكس وقتی رو زمين بود !!!
اما خود كلاچ ! اصلاً يه چيز عجيب و غريب و حيرت‌انگيزی شد !!! به سرعت درگير ميشه و بدون هيچ لغزش و تاملی كل قدرت موتور بدون هيچ مشكلی سر چرخهاس ! نياز به نيم كلاچ برای شروع حركت به جرات حدود نصف قبل و حتی كمتر از اون هست و موقع كاهش سرعت و تردد تو ترافيك هم خيلی‌ كمتر كلاچ گيری لازم ميشه و چون قدرت تمام و كمال به چرخ اعمال ميشه در كاهش سرعتها هم كمتر به معكوس دادن نياز ميشه و به قول معروف سر سرعت گير براحتی ميشه با همون 2 و 3 حركت كرد و هيچ مشكلی هم نيست اونم تازه با 206 كه اصولاً تورك دور پايينش كمه !!!
ضمن اينكه نرمی كلاچ هم بسيار تعجب بر انگيزه ! و يه جورايی با نرمی پدال گاز (Drive By Wire) رقابت ميكنه !!!
اين در حد تجربه حدود 60 كيلومتری ديروز من بعد از انجام اينكار كه شامل اتوبان و رانندگی معمولی و مقاديری ترافيك هم بوده.
ذهنيت من از يه كلاچ قدرتمند در اين حد هميشه يه پدال سفت با نييم كلاچ بسيار مشكل بود اما الان ديگه سطح توقعاتم تغيير كرده و با استاندارد جديدی آشنا شدم Twisted Evil
اين رو هم اضافه كنم من از سيم كلاچ تنظيم دستی استفاده ميكنم كه به نظر من تاثير بسيار خوبی داره و قبل از انجام اين كار هم رو ماشين نصب بوده.
يه نكته كنكوری هم بگم ! اونم اينكه يادتون نره كه بعد از انجام اينكار و اتمام همه امور سنسور كلاچ 206 رو هم دوباره تنظيم كنيد كه با شرايط جديد منطبق باشه ، تاثير مضاعفی رو لذت شما از نتيجه نهايی خواهد داشت.
خلاصه كه مراتب رضايت 120% Very Happy خودم رو اعلام ميكنم و از زحمات امير خان و لطف و محبتی كه به بنده داشتن كمال تشكر و قدردانی رو به جا ميارم.
---
اديت:
امروز 8 - 9 روز هست كه از انجام اين كار ميگذره و نتايج حاصله به اين صورت هستش:
كلاچ بعد از حدود 200 كيلومتر كه تقريباً جا افتاد يه مقدار پدال اومد بالا كه برای رگلاژ مجددش خودم دست به كار نشدم و جهت اينكه خود امير خان هم نظارتی داشته باشن شبی حدود ساعت 7:15 بهشون مراجعه كردم و دوباره رفتيم پيش همكارشون يه تنظيم مختصر كردن و من هم كه ديگه عادت دارم ! بيش از اين هم توقع نداشتم و صرفاً ميخواستم خود ايشون وضعيت رو ديده باشن.
خودم اومدم سر فرصت با روشهای خاص خودم !!! يه واشر فاصله انداز لاستيكی به انتهای سيم كلاچ و پشت مهره های تنظيم اضافه كردم (چون با شل كردن مهره ها ديگه سيم تو جاش لق ميشه) و تونستم كلاچ رو با وضعيت بسيار خوبی تنظيم بكنم كه با خلاصی مناسبی در حد كمتر از 5 سانت از كف اتاق درگير بشه . نتيجه كماكان عاليه و كلاچ بسيار نرم و قدرتمنده و خيلی عالی و قشنگ ميشه سرعت گيرهای پلاستيكی رو با دنده 2 عبور كرد.
در اين بين سنسور سطح روغن هم از روز تعويض مرخص شد كه يكبار بهش ور رفتم درست شد و دوباره قطع شد ! كه فعلاً تا تهيه سنسور كاريش ندارم
حدود 300 CC هم واسكازين كم شده بود هم بخاطر خرابی كاسه نمدها در طی كاركرد ماشين و هم يه مقدار جزيی پرت در جريان باز و بست كه سر ريز كردم و ديگه تمام !
شد از اون تعميرات مورد علاقه ام كه ديگه تا آخر دوره كاركردش كاری به كارش نخواهم داشت.
الان با پاور كلاچ حدود 750 كيلومتر راه رفتيم و ديگه افتاده تو دوره كاری نرمالش.

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي
کاربرانی که برای این ارسال از Atanloulou تشکر کرده اند powerclutch

rio_87
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
27 دي ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 1 بار در 1 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: چهارشنبه، 18 بهمن ماه ، 1391 10:09:32    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

با سلام خدمت آقا امیر و تمامی کسانی که به خانواده پاور کلاچ پیوسته اند

باید بگم که وقتی می خواستم دیسک و صفحه ماشینم رو عوض کنم اولش استرس داشتم و نمی دونستم چی از آب در میاد آخه خیلی برام جالب بود که دیسک و صفحه اصلی ریو 480 هزار تومان بود و آقای امیر گفتش که با نصب دیسک و صفحه مزدا 323 ، 210 هزار تومان میشه .
اینجا بود که خیلی استرسم بیشتر شد باید بگم که این نظراتی که عرض می کنم بعد از 3 ماه استفاده از دیسک و صفحه ای است که آقا امیر و همکارانشون نصب نمودند( تاریخ نصب : 24/8/91)الان هم 3000 کیلومتر هست که باهاش رانندگی کردم هنوز همون کشش اولیه و همون شتاب گیری اولیه رو داره ، تاخییر در نظر دادن من به این دلیل بود که می خواستم حداقل 3 ماه از تاریخ نصب بگذره بعد نظر بدم شاید عضو کوچیکی باشم که بتونم بدون هیچ طرفداری بتونم شما دوستان رو هم از این قضیه آگاه کنم تا خیالتون از این بابت راحته راحت باشه که شما دیگه مثه من استرس و نگرانی نداشته باشین جالب اینجاس که هفته قبل پسر عموم هم که 206 داره دیسک و صفحه ماشینش رو عوض کرد که داشت پرواز می کرد گفت 2 ساله که ماشین رو گرفته لذتی نبرده وقتی که عوض کرد گفت که اینگار داره باهام حرف میزنه ، قیافه اش خیلی جالب شده بود خیلی ذوق زده شده بود ، وباید هم بگم که ماشین تندر 90 آقام رو هم می خوام این هفته یا هفته آینده ببرم پیش آقا امیر که دیسک و صفحه اش رو هم عوض کنه (اینجا باید اینو بگم که 2 هفته پیش تندر رو بردم پیش آقا امیر که گفت فعلا عوضش نکن هنوز جا داره ، و از صداقت آقا امیر واقعا تشکر می کنم که خون مردم رو مثه بعضی ها تو شیشه نمی کنه، ایشون خیلی راحت میتونست بگه باید عوض بشه و از ما پول بگیره ولی می بینیم که اصلا آقا امیر پولکی نیست )بنده به نوبه خود ، به کسی اصرار نمی کنم بلکه پیشنهاد می کنم که در صورتی که خواستن دیسک و صفحشون رو عوض کنن اگه پیش آقا امیر بیان نه تنها ضرر نمی کنن بلکه سود هم می کنن من از آقا امیر نمی خوام طرفداری کنم بنده طرفدار کارشون هستم و به محضی که کارشون خراب بشه دیگه طرفدار کارشون نیستم این قاعده زندگی در اجتماع هستش
بنده حرف برای گفتن زیاد دارم ولی مزاحم وقت دوستان نمی شم
از مزایای کارشون به چند مورد اشاره می کنم
1- صداقت در کار و گفتار
2- خوش قول بودنشان
3- داشتن نظم و انضباط در کار و دادن وقت
4- متعهد به تعهدات در گارنتی
5- از همه مهمتر حلال خور واقعی هستم که خودم به چشم دیدم
6- گارانی و وارانتی واقعی
7- ...

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي
کاربرانی که برای این ارسال از rio_87 تشکر کرده اند powerclutch

amin
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
24 خرداد ماه ، 1392
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 1 بار در 1 پست


ارسالارسال شده در: جمعه، 24 خرداد ماه ، 1392 06:08:37    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

با سلام
اینجانب دیسک صفحه ماشینم و که فولکس گل باشه پیشه امیر خان گل عوض کردم
امیر خان از نطر شخصیت و رفتار آدم قابل احترامی هستن
ولی من از کار ایشان ناراضی هستم.چرا که بعد از عوض کردن دیسک و صفه دنده 2 صدا میده.و دنده عقب هم در میره
و در دنده عقب ماشین قدرت بالا رفتن از آجر هم نداره

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي
کاربرانی که برای این ارسال از amin تشکر کرده اند powerclutch

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: شنبه، 1 تير ماه ، 1392 05:58:47    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

amin مي نويسد:
با سلام
اینجانب دیسک صفحه ماشینم و که فولکس گل باشه پیشه امیر خان گل عوض کردم
امیر خان از نطر شخصیت و رفتار آدم قابل احترامی هستن
ولی من از کار ایشان ناراضی هستم.چرا که بعد از عوض کردن دیسک و صفه دنده 2 صدا میده.و دنده عقب هم در میره
و در دنده عقب ماشین قدرت بالا رفتن از آجر هم نداره

سلام
عزیز
مشکلاتی را که فرمودید مربوط به دیسک وصفحه کلاچ نمی باشد
مشکل از ناحیه گیربکس می باشد
از دیسک وصفحه کلاچ خیالت راحت باشد فابریک وبرند ساچ اورجینال استفاده شده است علائم خرابی دیسک وصفحه کلاچ همان 7مورد است که در منوی صفحه اول سایت اشاره شده است.
در صورت امکان تماس گرفته وحضورا خدمت تعمیرکار مراجعه و بررسی شود.
ارادتمند

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo

ramin584
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
25 تير ماه ، 1392
تعداد ارسالها: 1
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 1 بار در 1 پست


ارسالارسال شده در: سه شنبه، 25 تير ماه ، 1392 13:07:27    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

سلام
من امروز ماشینو بردم پیش امیر خان ایشان فرد بسیار خوش برخورد هستند من ماشینم 206 تیپ 5 با توجه به قیمتهای نجومی و البته اجناس تقلبی چین
جنس امیر خان را انتخاب کردم و خیلی راضی هستم ماشین من از روز اول که از شرکت تحویل گرفتم دیسک و صفحه لوک روش نسب بود به ندرت توی شتابگیری 1به2 تیکاف میکرد 2به 3 که اصلا چون رینگ لاستیک 205/45/16 میباشد امروز که دیسک وصفحه که عوض شد به راحتی 2به 3 هم تیکاف کرد
از نرم بودن کلاج که هیچی نمیگم پدالو فشار میدی انگار چیزی زیر پا نیست من که از خریدم راضی هستم از شما هم امیر خان متشکرم .موفق باشید Very Happy

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي
کاربرانی که برای این ارسال از ramin584 تشکر کرده اند powerclutch

milaneta
کاربر جدید
کاربر جدید

وضعيت: آفلاين
8 مهر ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 5
امتياز: 0
تشکر کرده: 0
تشکر شده 4 بار در 4 پست

محل سكونت: پارکینگ

ارسالارسال شده در: يكشنبه، 31 شهريور ماه ، 1392 11:55:42    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

سلام.
به به دوستان همه جمع هستن.
چند وقتی بود که خدمت آقا امیر ارادت داشتیم اما قسمت نشد از ایشون دیسک و صفحه بگیرم و پیش از این هم دوست داشتم خودم اول امتحان کنم و اگه واقعا چیزه خوبی بود به دیگران پیشنهاد بدم.
هفته پیش ازش یدونه دیسک و صفحه زانتیایی لوک گرفتم.ماشین خودم مدل 88 با 165 تا کارکرد و دیسک و صفحه هم قبلش تعویض شده نبود و مارک دیسک و صفحه هم بعد از باز شدن معلوم شد دایکن بوده.
از اونجایی که صفحه قبلی من تقریبا سالم بود (به غیر از 4 تا فنر روش که یکم لق شده بودن) مشکل لرزش تو شروع حرکت و یا بد جا رفتن دنده نداشتم اما مشخص بود که دیسک و صفحه مثل قبل نبوده برای همین تصمیم به تعوض گرفتم.
موقع نصب هم از سالم بودن فلاویل و پلوس ها و دسته موتور اطمینان صد در صد داشتم پس اگه هر مشکل وجود داشته باشه از دیسک و صفحه هست.
موقع نصب هم یه دست کاسه نمد+کاسه نمد قیفی که واقعا نیاز نبود اما خب برای اطمینان و یکم حساس بودن خودم تعویض شد.
دیسک و صفحه ای که به دست رسید در ظاهر همه چیش خوب بود فقط تنها ایرادی میشد گرفت این بود که رو دیسک یکم لکه های سیاه وجود داشت که با یه دستمال زدن کاملا تمیز شد.بلبرینگ کلاچی که آقا امیر داخل بسته بندیش قرار میده اقعا کیفیت خوبی داشت.
بعد از نصب اول ریگلاژ رو بالا در نظر گرفتم که بزارم یکم دیسک و صفحه آبندی بشه.
اولین چیزی که شدیدا خودش رو نشون میداد نرم بود کلاچ بود با اینکه سیم کلاچ فابریکی بوده و تعویض و یا روغن کاری نشده بود.
بعد از گرفتن کلاچ و دنده گذاشتن ماشین واقعا نرم و بدون کوچکترین لرزش شروع به حرکت کرد جوری که بار های اول واقعا نمیدونستم که دقیقا کجا درگیر میشه.
بعد از یک هفته و بیشتر از 500 کیلومتر رانندگی کلاچ رو دوباره ریگلاژ کردم و این بار تو محل استانداردش قرار دادم.

_________________
نشسته ام اینجا روی پله ها برای اینكه تنهایی را ترجیح می دهم،اگر نتوانم تو را اكنون داشته باشم صبر خواهم كرد.

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي
کاربرانی که برای این ارسال از milaneta تشکر کرده اند powerclutch

powerclutch
مدیر سایت
مدیر سایت

وضعيت: آفلاين
28 مرداد ماه ، 1391
تعداد ارسالها: 127
امتياز: 0
تشکر کرده: 15
تشکر شده 16 بار در 16 پست

محل سكونت: تهران

ارسالارسال شده در: چهارشنبه، 12 شهريور ماه ، 1393 09:16:13    موضوع مطلب: پاسخ همراه با اعلان

با سلام
عزیزان لینک زیر مربوط به باشگاه هواداران خودروmvm315 می باشد
دوستانی که برای تقویت کلاچ خودرو به پاورکلاچ مراجعه کردنه اند نظرات خود را قرار داده اند.
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت


تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

_________________
تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند.
عضويت در سايت / ورود به سايت

بازگشت به بالا

رويت مشخصات كاربر ارسال پيغام شخصي شناسه Yahoo
تمامي مطالب ارسال شده:   
ارسال موضوع جديد   پاسخ به اين موضوع   ارسال تشکر

   http://powerclutch.ir/ صفحه اول انجمن -> پاوركلاچ و كاربران

زمان پيشفرض سايت: ساعت گرينويچ + 3.5 ساعت
صفحه 1 از 1
  
نام کاربري:      کلمه عبور:     

~ يا ~
عضويت در سايت

  


 


Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
Designed By arshhost